
Op 18 juli treden we in de voetsporen van Vincent van Gogh. We volgen een route door Brabant langs de plekken waar hij gewoond en gewerkt heeft. Daarbij proberen we wel zo veel mogelijk de stads- en dorpskernen te vermijden, met uitzondering van onze rustpunten: Hilvarenbeek voor een kop koffie en voor wie wil wat te happen daar bij; in de buurt van Vucht stoppen we voor de lunch, daar verlaten we ook het spoor van Vincent en zoeken we onze eigen weg; de rit eindigt uiteindelijk in de Biesbosch.